5 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

1) Να καταναλώνουμε τρόφιμα με βιταμίνη Α (καρότα, τομάτα, πεπόνι, γάλα).

2) Να καταναλώνουμε ελαιόλαδο (βιταμίνη Ε). Ενισχύει την αντοχή του δέρματος κατά της ηλιακής ακτινοβολίας

3) Να καταναλώνουμε τρόφιμα με σελήνιο (φυστίκια, δημητριακά ολικής αλέσως, σουσάμι, σιτάρι, τόνο, θαλασσινά, κοτόπουλο). Μειώνει την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα.

4) Να καταναλώνουμε αρκετό νερό ημερησίως (6 – 8 ποτήρια),όχι όμως κατά την διάρκεια των γευμάτων. Η αύξηση της θερμοκρασίας, έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη εφίδρωση και συνεπώς την αποβολή ηλεκτρολυτών από το σώμα και τη διατάραξη της ισορροπίας των υγρών του σώματος, η οποία πρέπει να επανέλθει.

5) Να αποφεύγουμε την κατανάλωση καφεΐνης και αλκοόλ. Προκαλούν αφυδάτωση.

Διαιτολογική Μονάδα Dietnet
Μπαλαμώτη Δ. Χριστίνα
Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Αριστούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*