Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της νηστείας

Διανύουμε την περίοδο της Σαρακοστής πριν το Πάσχα και πολύς κόσμος έχει ήδη ξεκινήσει να νηστεύει. Η νηστεία έχει μεγάλη θρησκευτική αξία αλλά το ερώτημα παραμένει: είναι ευεργετική για την υγεία μας όταν γίνεται για μεγάλο χρονικό διάστημα;   Τα μειονεκτήματα Κύριο χαρακτηριστικό της διατροφικής νηστείας είναι η αποχή από τρόφιμα ζωικής προέλευσης όπως το… Continue Reading Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της νηστείας

Read more

Διατροφικό Survivor

Πολύ δημοφιλές στη χώρα μας αυτή τη στιγμή είναι το τηλεοπτικό προϊόν Survivor. Βλέπουμε παίχτες-συμμετέχοντες να αγωνίζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες και πολύ συχνά οι άνθρωποι αυτοί δοκιμάζονται ως προς τα όρια τους (ψυχολογικά και σωματικά). Αν και υπάρχει ιατρική παρακολούθηση εξ όσων έχουν δηλώσει οι ιθύνοντες του παιχνιδιού παρόλα αυτά το ερώτημα που εγείρεται… Continue Reading Διατροφικό Survivor

Read more

Διατροφικές ακρότητες

Δυστυχώς, ενώ ο κόσμος χρειάζεται περισσότερο απο ποτέ να γνωρίζει πως να τρέφεται σωστά, εντούτοις όμως επικρατεί σύγχυση για το τι τελικά σημαίνει υγιεινή διατροφή. Για την κατάσταση αυτή ευθύνονται λαθεμένες πληροφορίες που δημοσιεύονται σε περιοδικά, εφημερίδες, διαφημίσεις προϊόντων στην τηλεόραση αλλά και ο ίδιος ο καταναλωτής που εμπιστεύεται τη διατροφή του σε μη ειδικούς.… Continue Reading Διατροφικές ακρότητες

Read more

H κατάλληλη διατροφή έναντι στο κρύο

Η διατροφή αποτελεί ένα σημαντικό, χρήσιμο και εξαιρετικά ενδιαφέρον κομμάτι της ζωής μας, αφού παίζει πρωταρχικό ρόλο στη σωματική και ψυχική υγεία αλλά και στην θωράκιση του οργανισμού μας έναντι του κρύου! Γι’ αυτό η διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει επαρκείς ποσότητες και ποικιλία τροφών ώστε να μπορεί ο οργανισμός μας να ανταπεξέλθει στο κρύο και… Continue Reading H κατάλληλη διατροφή έναντι στο κρύο

Read more

TIPS ΓΙΑ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

TIPS ΓΙΑ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ -          Περιορίστε το τσιμπολόγημα. -          Μην αφήνετε την πείνα να δράσει συσσωρευτικά διότι είναι πιθανόν να στο τέλος να μην μπορέσετε να ελέγξετε την ποσότητα που θα καταναλώσετε! -          Προγραμματίστε την ημέρα σας ως προς τη διατροφή (πχ αν κανονίσετε να βγείτε το βράδι για φαγητό τότε φροντίστε το… Continue Reading TIPS ΓΙΑ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Read more

Πώς να αποφύγετε τα κιλά των εορτών

ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ Πάντα οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς αποτελούν αφορμή για οικογενειακές συναθροίσεις που φυσικά καταλήγουν σε φαγητό! Τα Χριστούγεννα η κοινωνική διάσταση του φαγητού αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία διότι συναντάμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα και μπορεί λόγω της γιορτής να παρασυρθούμε διατροφικά και οι θερμίδες να συσσωρευτούν χωρίς καν να το καταλάβουμε!… Continue Reading Πώς να αποφύγετε τα κιλά των εορτών

Read more

Η διατροφή με το μπιμπερό

Είναι γεγονός ότι ο θηλασμός είναι ο ιδανικότερος τρόπος διατροφής για τα βρέφη, όμως τυχαίνει συχνά αυτό να μην είναι εφικτό… Μια πολύ καλή εναλλακτική λύση σε περίπτωση που μια μητέρα δεν μπορεί να θηλάσει είναι το τάισμα με το μπιμπερό. Αυτός ο τρόπος διατροφής του βρέφους προϋποθέτει να τηρούνται ανελλιπώς όλοι οι κανόνες υγιεινής… Continue Reading Η διατροφή με το μπιμπερό

Read more

Διατροφή και διάθεση

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ Είναι γεγονός ότι το φαγητό είναι συνυφασμένο με την διάθεση και κατ’ επέκταση με την ψυχική μας υγεία με αμφίδρομο τρόπο.  Για παράδειγμα αν έχουμε κακή διάθεση ή κακή ψυχολογία μπορεί να καταφύγουμε στο φαγητό για να αισθανθούμε καλύτερα. Το φαγητό από μόνο του βελτιώνει τη διάθεση διότι εκκρίνονται νευροδιαβιβαστικές ουσίες στον… Continue Reading Διατροφή και διάθεση

Read more

ΕΦΕΤ: Ανάκληση κερασόπιτας, μηλόπιτας και λεμονόπιτας

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και συγκεκριμένα η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, στο πλαίσιο διερεύνησης καταγγελιών, διαπίστωσε τη διακίνηση των συσκευασμένων προϊόντων κερασόπιτας, μηλόπιτας και λεμονόπιτας, που παρουσίαζαν ανάπτυξη ευρωτίασης (μούχλας) στην επιφάνειά τους. Πρόκειται για τα τρόφιμα «Trendy Κερασόπιτα, Cherry pie», «Trendy Μηλόπιτα, Apple pie» και «Trendy Λεμονόπιτα, Lemon pie», σε συσκευασίες των 100 γρ. έκαστο, που παρασκευάζονται… Continue Reading ΕΦΕΤ: Ανάκληση κερασόπιτας, μηλόπιτας και λεμονόπιτας

Read more

Τα Συνήθη Χαρακτηριστικά μιας Επικίνδυνης Δίαιτας

Το κυριότερο χαρακτηριστικό μιας επικίνδυνης δίαιτας είναι ότι η πρόσληψη πρωτεΐνης – υδατανθράκων – λίπους δεν είναι ισορροπημένη. Σε κάποιες δίαιτες δίδεται έμφαση στην κατανάλωση πρωτεΐνης (πχ Ducan, Atkins) ενώ σε άλλες δίδεται έμφαση στην κατανάλωση υδατάνθρακα (πχ φρουτοφαγία). Επίσης μία άλλη κατηγορία επικίνδυνης δίαιτας είναι η ολική αποχή από το φαγητό. ΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ… Continue Reading Τα Συνήθη Χαρακτηριστικά μιας Επικίνδυνης Δίαιτας

Read more