Οδηγίες – Συμβουλές Καθαράς Δευτέρας για Γυναίκες

Ας δούμε ενδεικτικά τί μπορεί να περιλαμβάνει το μενού της Καθαράς Δευτέρας (Σαρακοστιανό τραπέζι) για το γυναικείο φύλο, ώστε και να μη στερηθούμε τις γεύσεις της ημέρας αλλά συγχρόνως να μην πάρουμε κιλά.

ΠΡΩΙΝΟ

1 φέτα λαγάνα + 30 γραμμάρια χαλβά

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ (ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΓΕΥΜΑ)

1 μερίδα  από συνδυασμό  διαφόρων σαρακοστιανών, όπως (θαλασσινά, ντολμαδάκια, ταραμοσαλάτα, όσπρια)

σαλάτα απλών λαχανικών (χωρίς σως, κρουτόν, ή άλλες γευστικές προσθήκες)

+ 1 φέτα λαγάνα

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

30 γραμμάρια χαλβά + 1 φρούτο

ΒΡΑΔΙΝΟ

μισή μερίδα φαγητού + σαλάτα

ή

2 φέτες λαγάνα + 60 γραμμάρια χαλβά

ΕΠΙΠΛΕΟΝ

1 – 2 ποτήρια κρασί

Προσοχή: Το ανωτέρω μενού είναι ενδεικτικό και δεν αφορά άτομα που πάσχουν από ειδικές παθήσεις.

Διαιτολογική Μονάδα Dietnet
Μπαλαμώτη Δ. Χριστίνα
Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Αριστούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*