ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΥΞΗΣΗΣ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ

– Περιορίστε το τσιμπολόγημα
– Μην αφήνετε την πείνα να δράσει συσσωρευτικά (απώλεια ελέγχου ποσότητας)
– Προγραμματίστε την ημέρα σας ως προς τη διατροφή (πχ αν κανονίσετε να βγείτε το βράδι για φαγητό τότε φροντίστε το μεσημέρι να έχετε καταναλώσει κάτι πιο ελαφρύ)
– Προσοχή στον τρόπο που σκέφτεστε για το φαγητό: εάν ξεφύγετε λίγο δε χρειάζεται να το συνεχίσετε
– Προτιμήστε γαλοπούλα χωρίς δέρμα
– Προτιμήστε μια light εκδοχή της γέμισης (πχ με άπαχο κιμά κοτόπουλου, μανιτάρια, καστανό ρύζι, κουκουνάρι, λευκό κρασί)
– Πάρτε ως πρώτο πιάτο σούπα λαχανικών: έχει ελάχιστες θερμίδες, αλλά μειώνει αποτελεσματικά την όρεξη
– Προσοχή στο αλκοόλ!!!
– Προτιμήστε εφαρμοστά ρούχα: είναι πιο εύκολο να αντιληφθεί κανείς το φούσκωμα εγκαίρως
– Μοιράστε τα γλυκά που έχουν περισσέψει!

Διαιτολογική Μονάδα Dietnet
Μπαλαμώτη Δ. Χριστίνα
Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Αριστούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*