ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΥΞΗΣΗΣ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ

- Περιορίστε το τσιμπολόγημα
- Μην αφήνετε την πείνα να δράσει συσσωρευτικά (απώλεια ελέγχου ποσότητας)
- Προγραμματίστε την ημέρα σας ως προς τη διατροφή (πχ αν κανονίσετε να βγείτε το βράδι για φαγητό τότε φροντίστε το μεσημέρι να έχετε καταναλώσει κάτι πιο ελαφρύ)
- Προσοχή στον τρόπο που σκέφτεστε για το φαγητό: εάν ξεφύγετε λίγο δε χρειάζεται να το συνεχίσετε
- Προτιμήστε γαλοπούλα χωρίς δέρμα
- Προτιμήστε μια light εκδοχή της γέμισης (πχ με άπαχο κιμά κοτόπουλου, μανιτάρια, καστανό ρύζι, κουκουνάρι, λευκό κρασί)
- Πάρτε ως πρώτο πιάτο σούπα λαχανικών: έχει ελάχιστες θερμίδες, αλλά μειώνει αποτελεσματικά την όρεξη
- Προσοχή στο αλκοόλ!!!
- Προτιμήστε εφαρμοστά ρούχα: είναι πιο εύκολο να αντιληφθεί κανείς το φούσκωμα εγκαίρως
- Μοιράστε τα γλυκά που έχουν περισσέψει!

Διαιτολογική Μονάδα Dietnet
Μπαλαμώτη Δ. Χριστίνα
Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Αριστούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών

Leave a Reply

Open Close