TIPS ΓΙΑ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

TIPS ΓΙΑ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

–          Περιορίστε το τσιμπολόγημα.

–          Μην αφήνετε την πείνα να δράσει συσσωρευτικά διότι είναι πιθανόν να στο τέλος να μην μπορέσετε να ελέγξετε την ποσότητα που θα καταναλώσετε!

–          Προγραμματίστε την ημέρα σας ως προς τη διατροφή (πχ αν κανονίσετε να βγείτε το βράδι για φαγητό τότε φροντίστε το μεσημέρι να έχετε καταναλώσει κάτι πιο ελαφρύ)

–          Προσοχή στον τρόπο που σκέφτεστε για το φαγητό: εάν ξεφύγετε λίγο δε χρειάζεται να το συνεχίσετε.

–          Προτιμήστε γαλοπούλα χωρίς δέρμα

–          Προτιμήστε μια light εκδοχή της γέμισης (πχ με άπαχο κιμά κοτόπουλου, μανιτάρια, καστανό ρύζι, κουκουνάρι, μυρωδικά)

–          Πάρτε ως πρώτο πιάτο σούπα λαχανικών: έχει ελάχιστες θερμίδες, αλλά μειώνει αποτελεσματικά την όρεξη

–          Να επιλέγετε σαλάτες με απλά λαχανικά χωρίς ξηρούς καρπούς, τυριά, αυγό, με σως ξυδιού που έχει και λίγες θερμίδες και δίνει υπέροχη γεύση στα λαχανικά.

–          Προσοχή στο αλκοόλ!!!

–          Προτιμήστε εφαρμοστά ρούχα: είναι πιο εύκολο να αντιληφθεί κανείς το φούσκωμα εγκαίρως

–          Προτιμήστε μελομακάρονο αντί για κουραμπιέ γιατί και λιγότερες θερμίδες έχει (120 στα 30 γρ. αντί για 170 που έχει ο κουραμπιές) και πιο υγιεινό είναι γιατί δεν περιέχει βούτυρο.

–          Μοιράστε τα γλυκά που έχουν περισσέψει!

Διαιτολογική Μονάδα Dietnet
Μπαλαμώτη Δ. Χριστίνα
Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Αριστούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*